safarsevda’s blog

خرید بلیط هوایپما گل پرواز

tiketairline

برای صرفه جویی بهترین راه تهیه بلیط ارزان هواپیما است. یعنی اینکه شما بتوانید در هزینه های مسافرتی خودتان صرفه جویی کنید, بلیط هواپیما ارزان بسته به قیمت آن دارای دو نوع سیستمی و چارتر است که با توجه به شرایطی که شما برای مسافرت دارید می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید.

در صورتی که بخواهید بلیط هواپیما خودتان را از خود شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین ها تهیه کنید می توانید از نوع سیستمی بلیط ها استفاده کنید. این بلیط ها قیمت های ثابتی دارند و در برخی مواقع نسبت به نوع دیگر بلیط هواپیما ارزان است.

این بلیط ها برای مقصدهای پرمسافر توسط ایرلاین ها یا نمایندگی های آنها به فروش می رسد که چون به صورت مرتب برای این مقصدها بلیط دارند, اگر قصد سفر به این مسیرهای پرمسافر را دارید بهترین روش تهیه بلیط ارزان هواپیما این روش است.

بلیط ارزان لحظه آخری

یکی دیگر از راه هایی که می توانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید استفاده از روش چارتر برای این کار است. این نوع بلیط ها توسط آژانس های مسافرتی یا شرکت های توریستی اجاره و چارتر می شوند.

به این صورت که یک آژانس تمام یا بخشی از صندلی ها و بلیط های یک ایرلاین را به صورت دربست در زمان خاصی به اجاره می گیرد و خودش آن بلیط ها را قیمت گذاری کرده و به مشتری می فروشد.

چرا بلیط هواپیما ارزان می شود؟

در این نوع پروازها همیشه احتمال اینکه صندلی خالی بماند وجود دارد. در زمان هایی که مسافر کم است بلیط های کمی به فروش می رسد و شرکت چارتر کننده برای اینکه تمامی بلیط هایش را بفروشد قیمت آنها را کاهش می دهد تا صندلی خالی در هواپیما نماند.

چون اگر صندلی ای خالی بماند یا بلیطی به فروش نرسد, ضررش متوجه خود شرکت توریستی چارترکننده است و نمی تواند آنها را به شرکت هواپیمایی برگرداند. ایرلاین ها در همان ابتدا هزینه کامل بلیط ها را از این آژانس های توریستی دریافت کرده اند و کاری به سود و زیان این آژانس ها ندارند.

بلیط ارزان کیش

بلیط ارزان هواپیما در این نوع بلیط بیشتر است اما اینگونه نیست که همیشه این روال ادامه داشته باشد. شرکت و آژانس توریستی برای سود و زیان قیمت ها را با توجه به شرایط مسافرها بالا و پایین می کند تا بتواند بلیط هایش را بفروشد.

پس قیمت این بلیط ها در زمان های کم مسافر پایین می آید و شما می توانید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید. فقط به نکته ای که باید توجه کنید این است که این بلیط ها قابل استرداد و کنسل کردن نیستند و اگر بلیط را هم لغو کنید هیچ پولی از قیمت پرداختی شما برای بلیط بازپس داده نمی شود.

در نوع سیستمی بلیط ها با توجه به رده های سنی مختلف متفاوت است در حالی که در نوع چارتر اینگونه نیست تمامی قیمت ها برای تمامی رده های سنی یکسان است. پس اگر کودک دو یا دوازده ساله ای به همراه تان دارید با بررسی هایی که انجام می دهید شاید بهترین راه تهیه بلیط ارزان هواپیما برای شما روش سیستمی باشد.

راه سوم تهیه بلیط ارزان هواپیما

  • آیا به غیر از این دو روش راه دیگری هم برای خرید بلیط ارزان هواپیما وجود دارد؟

شما برای رزرو بلیط ارزان هواپیما باید لحظه به لحظه قیمت بلیط های مقصد موردنظرتان را کنترل کنید. شما با این کنترل ها متوجه خواهید شد که قیمت ها در برخی روزها و ساعت های هفته پایین تر می آیند و از نرخ قیمتی تعیین شده کمتر به مشتری ارائه می شوند.

برای نمونه اگر شما در وسط هفته مثل دوشنبه اقدام به خرید کنید شاهد خواهید بود که در این روز قیمت با روزهای دیگر تفاوت چشم گیری دارد و نسبت به بقیه روزها پایین تر است. پس اگر قصد خرید دارید حتما در اواسط هفته نسبت به تهیه و رزور بلیط اقدام کنید تا بلیط ارزان هواپیما گیرتان بیاید.

برای اینکه بلیط شما ارزان تر باشد از چند ماه پیش از مسافرت شروع به جستجوی بلیط مقصدتان کنید و قیمت های هواپیما را با هم مقایسه کرده و منتظر فرصت مناسب باشید تا اگر یک شرکت هواپیمایی یا یک شرکت توریستی قیمت های به صرفه تری برای بلیط ها اختصاص داد بتوانید آن را خریداری کنید.

ایرلاین ها به وسیله سامانه های پیچیده ای نرم افزاری که در اختیار دارند نرخ بلیط ها را پایین می آورند و در برخی مواقع مشاهده می کنید که پیشنهادهای ویژه ای نیز توسط آنها برای تهیه بلیط ارائه می شود.

به این خاطر باید لحظه به لحظه قیمت ها را کنترل کنید که قاعده مشخصی برای پایین آمدن نرخ ها وجود ندارد و فقط با کنترل زود به زود قیمت ها می توانید از پایین آمدن قیمت ها مطلع شوید و اقدام به تهیه بلیط ارزان هواپیما کنید.

  • روش دیگری که برای تهیه بلیط ارزان هواپیما وجود دارد پیدا کردن زمان مناسب برای خرید است. مطابق تحقیقات انجام شده در کشورهای خارجی, بلیط هایی که برای هواپیما اختصاص می یابد در 7 هفته از سال با قیمت های متوسطی به مسافران عرضه می شوند و در مابقی هفته ها نرخ ها یا بیش از اندازه گران می شوند و یا اینکه به اندازه باور نکردنی پایین تر می آیند.

براساس این تحقیقات و بررسی ها, پیدا کردن زمانی مناسب برای تهیه بلیط می تواند بلیطی ارزان تر را نصیب شما کند.

بر مبنای یک قاعده رایج در صورتی که شما بلیط خودتان را زودتر مثلا پنج ماه قبل از مسافرت تان و یا دیرتر مثلا یک هفته مانده به زمان حرکت هواپیما بخرید, ممکن است با بلیط ارزان هواپیما روبه رو شوید و ارزان ترین بلیط را برای سفرتان خریداری کنید.

بلیط ارزان در روزهای تعطیل چگونه است؟

همانطور که می دانید قیمت ها براساس روزهای تعطیل و یا روزهایی که اتفاق ویژه ای افتاده شناور می شود و در این روزها شاهد بیشتر شدن قیمت ها هستید.

  • نرخ بلیط ها را با توجه به تقاضای مسافران قیمت گذاری می کنند, قیمت در روزهای تعطیل مثل ایام نوروز و تابستان به خاطر بودن مسافر زیاد گران تر می شود. پس در صورتی که محدودیتی برای مسافرت تان ندارید و عجله ای برای سفر نیست, زمانی را برای خرید انتخاب کنید که مسافر کمی در مسیر موردنظرتان اقدام به مسافرت می کنند. در این حالت به بلیط ارزان هواپیما نزدیک تر خواهید شد.

 

قیمت بلیط هواپیما خرید بلیط خارجی بلیط چارتر بلیط پرواز خارجی بلیط ارزان هواپیما 

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

شما برای سفرهای خارجی در ماه های فوریه و مارس می توانید بلیط ارزان تری تهیه کنید چون در این ماه ها مسافر کمی وجود دارد و پیش از تعطیلات تابستانی است و افراد کمی اقدام به مسافرت می کنند.

برای سفرهای داخلی نیز می توانید در ایام قبل از تابستان و نوروز اقدام به مسافرت کنید و شاهد پایین آمدن و ارزان شدن بلیط ها باشد و برای سفرتان بلیط ارزان هواپیما خریداری کنید.

روش دیگر برای تهیه و رزور بلیط ارزان هواپیما, کنترل بلیط های شرکت های مختلف هوایی است سعی کنید در انتخاب بلیط فقط به یک شرکت هواپیمایی منحصر نشوید و ایرلاین های مختلفی را با هم مقایسه و بهترین قیمت موجود در بین ایرلاین ها را برای سفرتان انتخاب کنید.

قیمت بلیط هواپیما خرید بلیط خارجی بلیط چارتر بلیط پرواز خارجی بلیط ارزان هواپیما 

بهترین زمان خریدن بلیط هواپیما ارزان

در صورتی که می خواهید بلیط هواپیما ارزان تری نصیب تان شود, نرخ های بلیط ایرلاین های مختلف را کنترل کنید و آنها را در روزهای مختلف با هم مقایسه کنید تا به بهترین انتخاب و ارزان ترین بلیط برسید.

گل پرواز با راه اندازی سامانه فروش بلیط ارزان هواپیما در هر لحظه ای از شبانه روز آماده ارائه خدمات مربوط به فروش بلیط است. فقط کافی است به سایت گل پرواز وارد شوید و در بخش موردنظر جستجو کرده و بلیط های متنوع ایرلاین های مختلف را برای مسیرهای هوایی موردنظرتان مشاهده و مقایسه کنید و از بین آنها ارزان ترین و بهترین بلیط را سفرتان خریداری نمایید.

به یاد داشته باشید که در میان بلیط های ایرلاین ها و آژانس های توریستی اختلاف قیمت چشم گیری وجود دارد, برای اینکه بتوانید بلیط ارزان هواپیما برای پروازتان پیدا کنید نیاز دارید تا دامنه جستجو و بررسی های خودتان را بیشتر کنید.

گل پرواز سامانه جستجوی بلیط جامعی است که این امکان را برای شما فراهم کرده تا در بین تمامی بلیط های شرکت های هواپیمایی و شرکت های توریستی دست به انتخاب بزنید و بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما خرید بلیط خارجی بلیط چارتر بلیط پرواز خارجی بلیط ارزان هواپیما